Subject: Re: KMG OÜ ja Infragreen OÜ kaebus riigihankes 291278
From: "Raiko Lipstok / Eversheds Sutherland" <[email-masked]>
To: "Merily Rool" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kadri Matteus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 10:32:24 +0300

Austatud halduskohus

Edastan hankija seisukoha koos kõigi pakkumuste tagasilükkamise ja
hankemenetluse kehtetuks tunnistamise otsusega.

Lugupidamisega

Raiko Lipstok | Partner | Eversheds Sutherland (Estonia)

T:   <tel:+3726229990> +372 622 9990

M:  <tel:+3725182742> +372 5182742

 <http://www.eversheds-sutherland.com/> www.eversheds-sutherland.com

Eversheds Sutherland

Helping our clients, our people and our communities to thrive

Confidentiality: This email and its attachments are intended for the above
named only and may be confidential.
If they have come to you in error you must take no action based on them,
nor must you copy or show them to anyone; please reply to this email and
highlight the error.

From: Merily Rool <[email-masked]>
Date: Friday, 13. June 2025 at 14:03
To: [email-masked] <[email-masked]>
Cc: Kadri Matteus <[email-masked]>, [email-masked]
<[email-masked]>, [email-masked]
<[email-masked]>, [email-masked] <[email-masked]>,
Raiko Lipstok / Eversheds Sutherland
<[email-masked]>
Subject: KMG OÜ ja Infragreen OÜ kaebus riigihankes 291278

Lugupeetud Halduskohus

Edastan kolmandate isikute kaebuse VAKO otsusele käesoleva e-kirjaga,
kuivõrd e-toimik ei võimalda kolmandal isikul kaebust e-toimiku kaudu
tehnilistel põhjustel esitada. Nimelt on seadusest tulenevalt
kohtumenetluses menetluspositsioonid samad, mis VAKO menetluses.

Lugupidamisega

Merily Rool

Jurist

Advokaadibüroo Matteus

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon: +372 5559 0736

 <http://www.abmatteus.ee/> www.abmatteus.ee